hehe

inte meningen o skrämma dig :P

hehe va kul att du komemr ihåg numret..:P
ja var lite trött igår när ja skrev förra inlägget.
det är bra med mig tänkte skojja lite med dig bara:P
hur är det emd dig? de var inte igår man hördes

Det som står här är falskt


Ljugit har jag, hela mitt liv.

Är raden här ovan sann?

När jag tagit mitt första kliv

sanningen i mig försvann.

Gåtor världen är full av.

Ibland saknar människan svar.

Att då ta till lögn blir närmast ett krav

så problemen inte står kvar.

Dröm aldrig om att ljuga!

Ljug medan du är vaken.

Om du inte på någonting svarar

förblir du så lätt den där kraken

(som så sällan kan komma till saken).


den största utmaningen är att vara sig själv i en värld där alla försöker få dig att bli någon annan.



de här e kul:D riktigt kul:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0