Det flyter inte

Har tappat the feeling för allt. Eller kanske inte allt, men jävligt mycket.
Jag orkar bara inte med denna tråkiga vardag som jag tidigare tyckt var helt ok.

Huvudvärk hela jävla dagarna när man kommer hem från skolan.
Den blir ju inte direkt bättre med tiden, blir bara värre och värre!

Denna dag har varit jobbig.
Snackade med A i ngn timme i skolan. Det var kul och fiiiinfiint..
Sedan hade vi pissbild I HATE och jag började tänka på massa saker jag inte borde.
Leona Lewis makes me cry big times.

Om ngn timme eller så kommer Karolina Von Henrich och häömtar mig och  jullan @ jullan för att ta en tripp till nattcafét! Looking forward!

Mest av allt ser jag fram emot hultsfred! Fy fan!
Då ska en Emma visa sig som aldrig innan!

Men nu tillbaka till verkligheten. Redovisningsböckerna väntar.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0