Big NO-NO

på SÖNDAGAR!
iofs har denna vare rätt OK men fy fan så seg man ääär!
ångest inför skolveckan! blä påt.
har ett grymt tråkigt ekonomihistoriaprov på onsdag.
big blä på dä!

har iaf pluggat lite idag.
bra emma. bra emma K!
gjort en sammanfattning osådära..
var i mlund och hejade på f14 men det hjälpte inte.
hängde lite på statoil med Karolina Von Heinrich!
hon var stressad och svetti! men annars lika fin som alltid.

tänkte på en sak förut.
självförtroende. fan vad många har ett skadat sådant.
alla har det på något sätt, helt klart.
allt baseras på självförtroende nu för tiden..
men det är så grymt charmigt med dom som har det, det finns så få!
vill egentligen bara få fram att det finns inget som heter "normal" och "onormal"
eller det finns ju ord som heter så, men det finns INGEN som kan veta vad det innebär att vara normal och inte.
Be proud of who you are! Var dig själv, folk uppskattar det. Iallafall jag!

Glöm inte bort att du är värdefull.



ANNA HIBBS STÖR MIG SÅ HÅRT!
Checka stureplan.se sedan blogg sedan Hibbs. Alltså hon är skrattauthögtvarning.
det ska jag göra nu.. skratta ut högt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ar vardefull!!!:D Du i mitt hjerta:)

2008-03-10 @ 13:27:18
URL: http://pandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0