Big heart på Ross Geller!

Ja, Ross är den grymmaste jag vet för tillfället.
Jag pratar såklart om vänner! Kosse är nog den enda osm vet vad jag pratar om.
" As Im sure you are with your wife, oh, Im sorry"
Eller denna: "Botanists har such geeks"
Is that a dinosaurietie?
- yeah" RAURRWHAA!

Har ingen att berätta detta för.
Kosse är i la spain och har inte hört ett knyst från na.
hoppas hon har det bra iallafall!

Jag är uttråkad.
Har träsmak i röven.
Suttit i idrottshallen i 5 timmar.
Pluggat ytterst lite tyvärr men hade ingen ork.

Antonia och jag pratade massa minnen, fina sådana.
Sådana som man aldrig glömmer! Big heart till Antonia ♥

Jag tycker om att ge komplimanger.
Man blir så glad av att se folk bli glada har jag insett.
Igår fick jag världens finaste man någonsin kan få.
Tack för det

Nu trycker jag på OFF med ett stort leende på mina läppar..
 

Fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0