Because when the sun shine

Hej på er

Gårdagen var hellyckad. Några tjejjs och jag var hos Julia innan vi begav oss till Karin och Thure.
Det var sjukligt mycket folk i deras place. Men det var kul! Tiden gick relativt fort och vägen till Harrys var den roligaste på länge! :) TJEJER! Tack för igår. Ni är bäst! Det kommer bli jobbigt utan er i höst.. ♥

Vaknade vid tolvsnåret idag. Hjälpte mamma med påskmaten som blev väldigt lyckad.
Letade påskägg och såntdär. Mycket kul! :)

Sitter hos Anna nu. Klyftpotatisen är i ugnen och snart ska oxfilén stekas. M M M så gott.
Sen är det dags för mig att bege mig till harrys. Dock inte för fest, utan för jobb =/. men det får gå!

Jag är så sugen på att göra en massa saker med er jag tycker om liksom.
Jag vill åka till Danmark, Liseberg, Stockholm, Cypern jaa whatever! :)
Är ni på tjejer? Jag menar ALLA NU!

Big hearts till alla er ♥

.. Nu längtar jag till hultsfred.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0