what a hell are u waiting for?

Senaste timmen har jag ägnat mig åt att läsa resenärers berättelser om New York och Los Angeles.  Det är så fett coolt, ursäkta uttrycket. Men nu vet jag verkligen vad jag vill se och göra när jag och Emma åker dit.

I New York : Graffitisafari i Williamsburgh, Empire State building - by night såklart, korsa Brooklyn bridgebron - till fots, se New York Rangers på Madison Square Garden, Central Park och gå shoppingrunda i SoHo.

I Los Angeles : Venice beach (stort typiskt USA - strandområde med cykling, inlines m.m.), Hollywood Boulevard of Fame och strosa runt på Melrose Avenue..

.. sedan såklart dagarna i San Fransisco är det chill som gäller, äta hamburgare, bada, surfa och upptäcka utelivet!

Måste snacka med Emma NU om detta. Can't wait =)


Någon som är sugen på att följa med? :)


PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Ante

Asssååå :D !!! Jag blir så glad och gud vad du hittat bra saker att se på o besöka !! Tjejeeer jag drar fan ner o möter upp er i LA !! Måste besöka LA-ink med :D . Asssåå AAA !

2008-06-22 @ 18:52:43
Postat av: Emma

Emma! Jag darrar av excitement! Woho.. Gaad!

2008-06-22 @ 20:34:47
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: Åååss

Sugen as hell om man får. :S Kommer sakna Ante nått så ofanligt.

2008-06-22 @ 21:12:26
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag är på't! :D

2008-06-23 @ 18:36:43
URL: http://kaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0