Uppskattat

Vet ni vad jag typ älskar?- Att tvätta bort sminket och använda min bästa nivea visage young tuner! Fräschare får man leta efter kan jag säga er :-) .. Och tätt efter det kommer att borsta tänderna. LOVE IT! 

Sov till 10:00. Skulle kunna ha sovit längre men min mardröm stoppade mig. En tiger gick lös vid Nossen och härjade och bet ihjäl folk! Den var stor också.. HUGE rättare sagt! Well well. Har precis duschat, ska snart ner till city för att inhandla tidningar för att tas med ut till knabbarp där häng´ och chill´ står på the schedule!

Ikväll är det SEMIFINAL 1 i EM. Turkiet - Tyskland! Måtte Tyskland INTE vinna! Matchen ska ses med Ante&Emma.

By the way, jag är ledig idag! The grej och the day!

Puss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0