Kärrnga' talar ut

Min rygg dödar mig typ! Känner mig som en gammal tant!
Jobbat idag.Det är måndag och då står städ på schemat... SEEEEGT!

Men idag pratade jag med Irené på konsum. Hon var i USA för ett par år sedan och hon berättade om många saker hon sett och vilka saker hon rekommenderade mest. Hon rekommenderade Las Vegas och San Francisco :-) .. Las Vegas hade hon inte riktigt någon förklaring på, eller jo: Det var underbart. Och om San francisco sa hon att det var det vackraste hon sett! ANTEPANTE, did you hear that? You lucky bastard ;)

Las Vegas.
Det vore kanske något?

Kommentarer
Postat av: Ante

hoho , jag längtar ! Las vegas kommer jag lätt dra till över en helg :D OMG ! Asså Eken :P

2008-07-01 @ 12:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0