Im puting an end of this..

okej, jag kanske inte inledde "mitt nya liv" på bästa sätt. har tokstressat hela dagen och det känns inte bra.
dessutom är jag sjuk nu och det känns piss vill jag lova. halsont och huvudvärk.

har iaf varit inne på campingen idag och checkat placet. allt helt omgjort typ =/ inte lika cosy som last year.
men jag har ju iaf mitt favoritcamp nu tju, tjejligan  i backen. fick de bästa grannarna från norrtälje med.

jag ska försöka hinna njuta av livet lite. men jag hinner inte med..
det gör mig ledsen.


kan ni inte peppa mig lite?

Kommentarer
Postat av: Åååss

Vi tar studenten imorrn. Är inte det pepp nog? ^^

2008-06-10 @ 07:45:48
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0