"hey dad look at me"

Hej på er era gamla rävar!


Har legat i sängen ett tag och försökt hittamotivation / tecken på att uppdatera blogg och lägga upp bilder.. Det kom ett tecken! Sista avsnittet på skivan (vänner) tog slut och jag ansåg det jobbigare att gå fram till DVDn och byta skiva än att kladda ner några rader. Dock känner jag nu när inspirationen tagit slut och dessutom orken, att jag kanske gjorde fel val.. Neggemma.

Iallafall. Jag jobbar mest. Nästan varje dag mer eller mindre. Slutade 10:15 idag. Då var det kudden och jag som bildade ett team. Igår tog jag ledigt från kl 16:00 och tog tåget till Linköping för att överraska Kosse. De spelade match mot AIK. De vann med 1-0, good game! Hon vart överraskad, alternativt mer förvånad :-) .
Antonia (uttalas numer på amerikansk sätt - Äntounia) och Frida mötte upp mig på rese och det första jag fick höra var: DU KÖR TILL IKANO! Lite nervöst där ett tag men jag kände nästan direkt att jag och skodan klickade. Man kunde inte direkt att undgå de 2 hacken på kopplingen innan man kom iväg :-) .. Avfärd till Ikano blev det, och jag kunde se hur jäkla shoppingberoende de båda blivit efter denna dag då tusenlappar spräckts...  In i en affär och bara raffade åt sig något och gick direkt till kassan.. Minerna efter var lite sådär läskiga, lite exhalterade och samtidigt skrek efter mer liksom! .. Frida köpte en ny mobbe! GÖRSNYGG! :-D
Sedan åkte vi till Fokkungavallen då och såg fotbollen! Vi trodde att Kosse sett oss på läktaren, men icke.. så hon blev helt surprised efter när vi kom fram till henne! HII.. bytte några ord,men sedan när det blev tomt på vallen sa vi hejdå till varandra. Frida och Ante sprang till bilen av rädsla för botlapp..

Stannade till på McDonalds innan vi hamnade ut på 34an mot Gullringen / Vimmerby.. och Ålhult :)

TJEJER - tack för en grym kväll! jag äskar er!


Karlsson


Kommentarer
Postat av: Anonym

hey dad look att me, haha har de i huvudet fast med din röst :P . Fan vilken dag, helt underbar ! Idag äre söndag och alv =) . Kiss !

2008-06-29 @ 09:58:48
Postat av: Åååss

Kvällen var underbar Emma! Snart igen? Lova?!

2008-06-29 @ 18:02:01
URL: http://ecstasies.blogg.se/
Postat av: Åååss

Fats minus shopping för nu måste jag spara!!!

2008-06-29 @ 18:02:16
URL: http://ecstasies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0