hej folket.

Mina fossingar dunkar illa ont. Det är verkligen inte skönt! Slitiga dagar på jobbet..  Men imorgon börjar jag 13:00 & jag ska starta dagen på bästa möjliga sätt. Galiamelon och jordgubbar med mjööööölk :-) . Kommer sitta så fiiiiint!
Efter det väntar en långdusch och sedan gå en runda på stan med Amanda och dessutom ta min kära Hobbe på äventyr!


Hoppas ni mår bra alla mina vänner! Ni betyder alla så mycket för mig! Hoppas ni vet det!


.. och så dagens:
Ellinors nya smeknamn - Elliot!


Kommentarer
Postat av: bella

fyfasen vad gott det låter! galiamelon förresten, vad är det? (den låter iallafall riktigt smarrig!) ha det gött emma! vill du ha bensinmoney för extrasvängen till sviffet i fredags så säg bara till :D

2008-06-24 @ 16:19:44
URL: http://brutalabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0