fan vad jag älskar livet !

min ångest sänker mig. den dära jobbångesten ni vet?
finns det någon därute som har ett jobb de trivs med? eller som det känns okej att gå upp till?
visserligen måste jag vakna kl 05, kanske det som grämer mig mest av allt... och i detta nu har jag varit utan socker (godis, kakor, chips, läsk) i ett dygn..  Det har gått relativt bra ändå. Kanske beror på att jag tog fyra rundor med mjukglass idag på ALV... hm.

söndag idag tydligen. ledig.
ALV och EM-FINAL med de bästa! *

som avslutning på detta inlägg vill jag citera antes ord för 20 minuter sedan:
 "Fan vad jag älskar livet"



Puss på er

Kommentarer
Postat av: Ante

Hoppas det gick bra idag :) Nu ska jag snart iväg till mitt work, känns lite vemodigt då jag vet att jag inte kommer va hemma förrän 20.30 ikväll men life goes on ! Rock on !

2008-06-30 @ 12:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0