stressad tjej!

Gah jag dööör. Hatar stress just nu! Hemma på lunch och har tusen saker som ligger framför mig. Slutar halv åtta, då måste jag tokstäda mitt rum och sen fixa med massa grejjer i bilen som legat där i åratal. Sedan måste en långdusch tas och inpackning och hele köret. Sedan förhoppningsvis får jag spela Left 4 dead med per.

Så ska jag hinna sola också? Kanske blir imorgon!
Imorgon är också en stressig dag. Nyårsafton! Det blir till att vara hundvakt och sen städa iordning. Handla ska man också göra. Sen på kvällen blir det lite middag med Elliotts! Kommer bli väldigt kul, men ack så stressig dag!
Kort måste beställas och cdskivor ska brännas. Post ska skickas! GAH!

JAG ORKAAAR INTEEEEEE !



SKRÄMMANDE bild haha!


Mer normal! :P
(vad det än är?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0