Jag kan klara det.

Vaknar vid 8 att det ringer på hemtelefonen. Skiter i att svara, somnar vidare. 1 minut senare ringer det på mobilen. Jag tittar på den, ser att det är konsum som ringer. Överväger att inte svara. Försöker somna om. Blir väckt igen av samma nummer. Börjar blli vresig och trycker av.

Får ett meddelande: Ring röstbrevlådan.

Ringer upp. Det är Ann-Marie (sitter på kontoret). Ring upp mig så fort du hör detta.
Jag lyckas inte stå emot.

Ringer upp.

Nu ligger jag här med min röe skjorta och ska iväg och jobba till 16.

FAN



Men be strong!
Jag fixert

Kommentarer
Postat av: Kajaken

du klarar det eka!

2008-12-27 @ 12:37:13
Postat av: bella

du fixert! jag vet et! :P

2008-12-27 @ 12:58:42
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0