friday night

Eller nej! Jag menar saturday night. Detta börjar ju bra!

Iallfall. Mina ögon svider rejält så jag sitter här och kiser så glatt och jag hör kosses julmusik på datorn. Hon försöker verkligen till 100 % hitta julkänslan. Vi har till och med bakat pepparkakor, i hopp att finna lite julkänsla. Jag tycker dock att det är totally wasted då allt för min del hänger på snön!

Ett par rundor med fia med knuff med resterande familjemedlemmar har hunnits med, och jag finner det mycket viktigt att framföra att jag vunnit båda gångerna :- ) .

Imorgon är det söndag! Det väntas sovmorgon förhoppningsvis och sedan kommer min hobbe få sig en tuff stund då Asllani ska köra nere på alvparkeringen. Efter det blir det en fika med Lindis & Julle, innan vi åker upp till hallen för att se älskade VIBK! Hirschman är tillbaka och SÅ glad jag är för det! He's the king.

Sen är det då dags för the thing of the day, Ella & Emma kommer hem! WO! Bara att ha de på svensk mark gör mig så fruktansvärt glad och när jag tänker på alla roliga stunder och tillfällen vi har framför oss spricker jag av glädje :- )







Good night, and don't let the bugs bite!
(som amanda berg så glatt skulle sagt)

Kommentarer
Postat av: Anteee

sitter här med vin i kroppen , japp två glas blev det sen blev jag så lullig så ;) . Lyssnar på perfect o är onykter , tänker på min ek ! Nu ska jag kolla youtube klipp o peppa ännu mer inför hultan 09 och njuta av hur jävla bra vänner jag har [v]

2008-12-21 @ 09:32:45
URL: http://tooonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0