Äsch

Tänkte göra ett sånt där löjligt inlägg "Jag har julstädat, mysigt, längtar till julafton" men ifrågasatte mig själv på direkten. Det är ju ren lögn alltihop. man kan knappast kallat det julstädning. Jag har slängt lite papper och vikt in två tröjor. Det är verkligen inte mysigt här, och jag längtar INTE till julafton! Det är en sån dag man bara MÅSTE vara hemma, och när jag måste något, vill jag alltid göra tvärtom. Jag lyckas oftast, men julafton är en sådan dag då man inte kan göra något annat, I aint got a choice!

Dagen har spenderats med käraste strid och nicole! Anso var med en stund, likaså Ellinor! Spenderat pengar kan man säga. I vanlig ordning alltså! Köpte en t-shirt och en scarf och lite. Sedan gick de åt pengar till alla juicer och frukter vi köpt till juldagen. Och den andra drickan! Satt och planerade och sånt, och jag längtar såå mycket nu :- ) . SÅ KUL VI SKA HA! Förför fest, förfest, och sedan metropol! Iiii! TJEJER vad kul vi ska haaa! Synd att inte alla kan medverka, men det blir fler gånger :- ) . Frida är alla.

Nu blir det ladda ladda ladda inför morgondagen. Jobb 8:30-21:15.
joy.






Om vi inte hörs innan!
GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Trevlig dag vi haft!

Feeest nästa :D hihi.

Love <3

2008-12-22 @ 21:03:11
Postat av: Emma

Perfa-day :)

2008-12-23 @ 09:32:16
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: bella

juldagen blir grejt! :-D längtar som en tok already!

2008-12-23 @ 11:47:40
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: manda

GOD JUL=) så mega kul det kommer bli! Looking forward BIG TIME! ;) Ska man medbringa något kanske till festen?=) PUSS

2008-12-23 @ 14:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0