tack klara svensson

Hej!

Gosh vad mina fötter värker! Dels för de är helt torra och "knapriga", och dels för jag tränat fotboll med för små skor. Mina adidasskor har varit för stora innan, nu är det för små!? När fan slutar fötterväxa egentligen? Josse har en teori om att fötter växer på somrarna... Dock vet hon inte varför :-) . Får hoppas att de går ner sig igen hehe.
Träningen var svinkul, men sviiinigt jobbig på något sätt. Jag försökte maxa hela tiden, och SÅ mycket skönare det är efter! Älskar't!

Idag har jag gjort en grej som absolut inte är lik mig! Jag väntar med spänning på ett mail! Kommer säkerligen inte bli så som jag hoppas, men inställning baby, inställning!

Jobb imorgon 06:30 - 09:30, så sängen väntar!

Au revoir!


Kommentarer
Postat av: bella

jag tror bestämt att du har mailat klara svensson ;D

2008-08-07 @ 23:42:02
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: amanda

tjaa=) saknar dej! =) hur är läget? jag ska börja plugga körkort i dag! phuu, skjutit upp det bra länge, har inte hittat motivationen hehe. Men nu jäv! ska på släktfest i helgen. ska du göra? sen jobbar jag bara mån-ons. vill hinna med stugan med er! när kan du? vi hörs eeeemmaaaa:D

2008-08-08 @ 10:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0