so what's going on?

Passar på att göra en update nu medan Gregofy a.k.a flottboll pratar ut i Paradise Hotel. Han är bara fööööööör tråkig.
Jag är för övrigt väldigt trött. Skulle jobbat 06:30-9:30 idag, men Fredrik drar till Norge imorgon, så han ville hem och packa, så jag tog hans kassatid. Det var trots allt sista för denna sommaren, så det gick rätt ok ändå! :-) . Trots att mitt huvud var totalt slut efter jobbet, gav jag mig ut på en löprunda med Ante. Det var oerhört skönt att springa av sig lite och samtidigt som tankarna studsar omkring, blåsa ur benen! .. & nu sitter jag här, ock ska berätta en secret för er som inte redan vet om det :-) .

När jag hade lunch idag, kollade jag min mail. Det första jag ser är www.1000apor.se.
Jag grips av panik mer eller mindre och klickar på det. När jag sakta börjar läsa det som står, börjar mitt hjärta slå allt snabbare och snabbare. Det var ett positivt mail, mycket positivt.

Såhär är det. I går (?) läste jag Calle Schulmans blogg, och där fann jag ett mycket intressant inlägg. Han skrev att han hade ett toppjobb som han ville ge till någon av sina läsare, men kunde inte säga vad det var för något. Man skulle maila till han, om man var intresserad. So, I did.

Trodde aldrig att jag skulle få svar, och om jag skulle få det, skulle det vara till det sämre (beror ju på iofs hur man ser det). Men nu är det såhär va, att jobbet var Bildredigerare och assistent på elite modellagentur i Stockholm, och de vill ha MITT CV! I'm chosen.  Man kanske inte ska skrika hej än, men det är kul att mitt mail överhuvudtaget blev läst! It's a long way to go, men jag ska fasiken skicka ett CV till dem, så får vi se därefter!

Shit alltså. Detta väcker panikkänslor inom mig.
Men man kan väl ändå inte sabba en sådan här chans?


Kommentarer
Postat av: strajd

gosh emma! VÅGA! =)

2008-08-09 @ 10:49:54
URL: http://emmastrid.blogg.se/
Postat av: anso

go for it! Så får du å ja hänga på stureplan i höst ;9

2008-08-09 @ 11:59:11
URL: http://annzzo.blogg.se/
Postat av: lo

vad kul emmaa!:D:D:D du och 1000apor .... jag är inte chockad! :)

2008-08-09 @ 13:45:32
URL: http://l0uice.blogg.se/
Postat av: Frida

Vad kul! Mejla CV !!!! =D

2008-08-09 @ 14:44:04
Postat av: Lina

Spännande! :D

2008-08-10 @ 15:45:40
URL: http://lacessere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0