not a nice flashback!

Min rygg tar seriöst död på mig! Det värker, det bunkar... ja typ allt! Detta efter ett hårt träningspass igår i Hagadalsimhall med Antonia. Vi simmade 40 längder. GRYMT! + att vi trampade lite med.
Antonia gav precis i detta nu en officiell diagnos om att hon har ont i magen & armarna, OCH ryggen! Fan vi är ett par stele kärrnger, och som grädden på moset på det, ska vi nu till second hand. Haha :-) . Men vi avslutade med bastu & ångbad efter, och lite tjuvtitt på klassen(?) som var där och "hade idrott" :P

Sedan på kvällen fick jag en uppenbarelse av gud, ÄRLIGT TALAT!
Vi drog till ica och skulle köpa ngt. Det är alltid kul och åka dit, man vet inte vad man kommer hem med. Men jag köpte iallafall Ben&Jerrys chokladglass med chokladkakor i, och OH MY LORD vad gott det var. Jag vräkte i mig HELA. Godegud! Detta kan bli dyrt känner jag nu, så därför ska jag gå och föra över pengar idag till mitt spakonto, innan jag handlar upp allt för glass :-)

Nu väntar "seccis" med ante!

Förresten så åkte tjejerna på tågluff idag.. Gosh vad ensam jag kände mig när jag vinkade av dem på resecentrum..
Det var fan jobbigt. Men det är lunch nu, jag fixart :-)






Kommentarer
Postat av: Äntyyy

Du fixart, du är bäst !! [v]

2008-08-21 @ 11:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0