like a lot

Godkväll på er.
Ligger i soffan med laptopen och passar på med en update i paradise hotelpausen! Det är för himla bra! De har maskerad ikväll och jääävlar vilket drag :-) svinkul! :D. Har precis ätit tagliatelle och skink&ostsås, som JAG lagat! Det var suveränt!

Imorgon blir det en perfekt dag! Jag ska luncha med mamma på Lila Thai. Sedan ska jag vara med Anna, Cissi & Hugo. Hugo är världens sötaste unge. Och sedan vid fyrasnåret, åker vi till V-vik och ser speedway. Dackarna - Västervik. : ) . Första gången jag ser speedway i hela mitt liv. Kommer bli kul! Kul att få umgås med min syster lite med! Jag tycker om henne väldigt mycket, trots att jag aldrig visar det!

Godnatt på er






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0