I did it

Jag har skickat in mitt CV nu. På posten, eftersom jag inte har scanner att scanna in betyget.
Vi får se vart det här leder, helt enkelt :-) . Lite jobbigt att det blev på posten, för då tar det ju ett par dagar...


Nej nu måste jag ta tag i det här.
Mitt rum har ALDRIG varit såhär stökigt. Jag har bara en timme och 40 min på mig innan klockar tickar mot turistbyråns stängningstid - 20:00. Jag ska då hämta Antonia och vi ska rulla ner mot Ica och köpa lösgodis!

Förresten, för de som vill bestiga mount everest kan komma hem till mig.
ALLA mina kläder ligger på min säng, redo att vikas, så det blir en ganska stor utmaning att försöka bestiga det berget!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0