Hur gör han?

Sitter här och funderar och verkligen beundrar Chris Brown! Alltså låtarna with you och forever kan man ju bara inte tröttna på? Jag lyssnar på dem 24/7, och ändå tröttnar jag inte. Hur gör han? Beundransvärt :-)

Är lite exhausted. Inte sovit så mycket på 2 dygn. I förrgårnatt, såg jag 6 (!!) paradise hotel avsnitt irad. Lame, I know! Det är till och med repris. Hur långt kan man sjunka? Och inatt, sov jag ute i gullringa med Strid&Frid! Blev typ bara 6 timmars sömn. Pumpa tv till max :-) hehe..

Jobbat idag, och det var hur jobbigt som helst. Helt slut! Men tur att det finns roliga personer som jobbar. Bästa var när jag hittade Max intryckt i väggen bakom banankartonger, och sitter med ett anteckningsblock... Han sa att han" räknade frukt" (haqn är på frukt&grönt avdelningen).... men när jag kollade närmare på pappret, stod det BATMAN, HAHAH! Jag dog av skratt. Sen, som grädden på moset, frågar Elin om han vill köra hänga gubbe. Haha, så himla roligt. Just då för tillfället var vi rätt uttråkade :-) ...

Har nu bara 3 timmar kvar på konsum, för denna sommaren. Det är faktiskt lite tråkigt, det har varit en kul sommar faktiskt! :-) ... men har ju några extraveckor & pass kvar... Då är det dock inga sommarjobbare kvar! =/ bara de ordinarie. TRIST!

Fy fan vad tråkigt inlägg detta blev slog det mig nu. Seriöst, om det är såhär det ska fortsätta, lägger jag ner!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha max är så skön. :) Får se om jag tar några extrapass, kan hoppas vi får samtidigt då. Och vissa sommarjobbare blir skönt att slippa!

2008-08-06 @ 22:47:12
URL: http://lacessere.blogg.se/
Postat av: bella

nehej, lägg inte ner eken! :O

2008-08-07 @ 18:40:08
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0