Thank god it's friday

Genast när jag tänker på att det är fredag börjar mina aggressioner släppa från gårdagens träning. Så jävla sjukt dålig är jag så det är pinsamt. Så jobbigt att det ska gå dåligt ena träningen och bra den andra. Man får ingen stabilitet i spelet. Men men. Ikväll händer det grejjer vill jag lova! Jag, Karr och Julle drar till källängen efter skolan och pluggar natur, för att sedan vänta in resten av Vbyfolket och starta grillen och börja kubba!

Det ska bli jäkligt nice. Var nervös inför vädret men se sa bra det ordnat sig :)

om exakt en vecka sitter vi i bilen på väg till liseberg för att åka ALLA karuseller och se på lena ph & orup till solnedgången. med filtar och vinboxar ska vi sitta på gräset och sjunga med, innan vi drar till ut på någon nattklubb!
OM JAG LÄNGTAR!

Så ut i solen och njut idag!

Kommentarer
Postat av: Jullllll

"med filtar och vinboxar ska vi sitta på gräset och sjunga med,"

alltså åååååh va du är bäst på att peppa :D
det kommer sitta så fint så fint.

2008-04-26 @ 13:00:29
Postat av: karran

hihi håller med, de kommer bli 4 life alltså grr ;)

2008-04-30 @ 08:48:02
URL: http://kelina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0