' s-s-s-s-s-s-ssaa han det? '

Kommentar av Julle i tisdags!
Lugn ner da lite liksom :) haha!

Det är så konstigt.
Idag gick jag till skolan, och när jag kommer hem känns det som om jag väger 20 kilo lättare.
Nu är denna jobbiga provperiod slut, och visserligen hade jag bara ett litet affärsjudirikprov idag, men jag tror det handlar om markeringen, att nu går jag in på sista provperioden!
Förstår ni hur skönt det är att säga så?

Det är med stora förväntningar jag nu inväntar framtiden!
Vad kommer ske? Vart kommer jag ta vägen?

Tankarna kan flyga långt, kanske för långt.
Därför ska jag nu ta en sak i taget, och invänta morgondagen då jag tar tåget mot Linköping!

Nu är kroppkakorna färdigstekta så bäst att rusa till köket!

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0