mest bara arg och trött.

ja aggressionsfull och trött.
det är ensjuhelsikes kombination som inte passar för mig.

jag hatar söndagar. verkligen råhatar!
vaknade sent, inte gjort ngt.
all elektronik ger mig huvudvärk, datorn, tvn, gameboy, mobilen! GAH.
pallar inte med skiten. jag vill ut, men det är så fucking kallt.
jag borde plugga affärsjuridik, men gör jag det? NEJ!

jag har kommit bort från de bra spåren.
jag ska ta tag i mig själv!
i träning och kost. fy farao.
i skolan med för den delen.
från och med imorgon!

jag ska ut och springa nu.
sen ska jag göra spa och avnjuta fläskfile!
och knarka panodil!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu lugnar du ner dig

2008-04-08 @ 09:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0