Godisbella

Herregud. Innan Blondinbella blev just blondinbella tänkte hon döpa sig till Godisbella.
Bara det talar för sig själv...

Aja.
Har lovat mig själv nu att försöka kväva min aggressioner.
Jag ångrar mig alltid efter. Idag har jag sagt cirka 5 dåliga saker..
Förlåt till alla dem!
Jag SKA skärpa mig.

Har endast degat idag. Såg survivor vilket var dagens höjdpunkt! SÅ GRYMT BRA!
Expidition Robinson släng er i väggen!
Dock åkte en favorit av mina ut idag =( buh.
Affärsjudiriksboken åkte faktiskt fram, believe it or not.
Även svenskaboken!

Nu ska jag ta en break härifrån och åka till Ica tänkte jag och köpa deras besprutade äpplen.
Och ta ut pengar till farsegubben som jag är skyldig en massa pengar!

I helgen blir det Linköping!
Likaså måndag! Det ska bli sjukt kul..
Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0