du ger mig bra vibrationer..

idag hade vi sista gruppspelsmatchen i viking line cupen. torpa stod för motståndet. vi besegrade dem med 3-0! jag fick börja som forward men sedan gå ner som mittback. det var sjukligt roligt och jag älskar känslan av att vi vann! det var det här jag menade i förra inlägget.
nu har jag fått en dos av energi!

detta ska jag nu klara mig på i en vecka då jag får ny energi av K, min bästaste vän i hela världen som jag ska hejja på när hon och lfc möter malmö på Folkkungavallen i Linköping. det blir också ett kärt återseende av arment! som jag saknar för mycket. förhoppningsvis ponis med! ♥


nu ska jag borsta tänderna och ge min mun en explosion av listerine!
peace på er!


förresten..
i en vecka nu fram ska jag träna stenhårt, äta ordentligt!
heela veckan!
jag har en vecka på mig.
en vecka.

ÄR NI MED MIG?



Kommentarer
Postat av: Anonym

I'm SO with you!!! Lita på det :-)

2008-04-14 @ 00:16:31
Postat av: Anonym

vi möter bälinge, inte malmö ! ;P see ya on monday dear little emma
!

2008-04-14 @ 11:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0