överallt till allt.

Ja. Det finns idioter till allt överallt!

Jag har redan skrivit om min lyckade födelsedag så den skippar jag nu.
Igår alltså lördag, gjorde jag absolut ingenting. Jag lämnade inte lägenheten.
Städade mitt rum, gjorde hårinpackning, målade naglarna... Det var typ min dag. Lite segt var det, men jag uppskattade det på något sätt. Såklart missade jag inte världens bästa film, freaky friday. Så sjukligt bra!
Idag är det söndag, och jag skaväl fortsätta med min dryghet. Titta på herrarna, om jag finner motivation nog för att promenera upp i denna kyla och snö.



Du har fått mig att bli ledsen. Kan du sluta nu då kanske?



50 cent strömmar ur mina högtalare medans jag laddar ner filmer. Just nu sunes jul.. den ärf ör jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0