LISTEN!

Hej!

Mitt illamående håller i sig.. En klump i magen hela tiden. Börjar bli lite orolig...
Dags att kolla upp det snart kanske, men våga!

Annars idag, skolan har dragit igång igen, kul att träffa J J och K!
Satt på körskolan en sväng med, gick bajs, som karro skulle säga; Mår skit typ!
Har varit ute på en långpromenad med hunden medans jag väntar på att marinaden ska lägga sig i fläskfilen!
Yes, you heard me. Fläskfilé, pommes, bea och stekt majs och vitlöksbröd! Kommer sitta fint.
Har lite panik nu faktiskt. Svenska PM ska vara inlämnad imorgon, och muntligt på onsdag. Jag har inte ens börjat! FY FARAO, men det finns fler som inte gjort det hehe, så är inte helt bortkommen.

Ska käka nu, sedan plugga, sen upp till hallen och hjälpa Mysan med 14 årslaget!

Förresten, tilde fröling är så jävla grym!
Vilken jävla utstrålning hon har..

image3



By the way, jag saknar Alex Shulmans blogg!


Kommentarer
Postat av: mandy

Hej sweetie banana;) Saknar dej! Bara 40 dar kvar tills jag ar hemma:) I am so damn excited!!! Ska krama er som flaen! 18 ar snart min lilla gullegris:)PUSS

2007-11-07 @ 11:21:09
URL: http://pandi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0