Lars Gåååreee..

Jävla låt som satt sig i huvudet nu tack vare Antonia! Haha.
Men den är ganska rolig ju.


Har pluggat sedan kl 16:00.
Med kanske 1 timmes paus, eller 1,5.
Strongt gjort av mig!
.. Tror och hoppas att det mesta börjar sätta sig nu!
But it's complicated...


Jag tänkte på en sak idag. Himla störigt!
Ibland, om man ska säga en sak. Så råkar man säga en annan sak som gjorde att läget blev ironiskt, så säger man; (blablabla) Höll jag på och säga! Alltså, man höll ju inte på och säga det,för man sa ju det?! Förstår ni?
Detta kom jag på förut när jag var på spar då en tant frågade kassörskan vart oliverna fanns, då sa hon: Gå bort till köttdisken så ska jag ringa dit och skicka en på da, höll jag på och säga. Men det kommer en då. Alltså? Höll jag på och säga? Jag tror bestämt att du sa det!
Sååå störigt.


Väldigt ointressant inlägg detta.
Men det är sådana här saker som försigår i mitt huvud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0