I skolan.

Har lite tråkigt kan man säga. Haft 1 lektion idag, webbdesign, hade HTML-test. Lite pirrig blev man men det fixade sig nog till slut!

Idag händer det inte så mycket. Träning ikväll 20:00 men möte innan. SEGT!
Jag är inte pepp alls, inte så lustigt kanske.
Jag vill bara vara hemma och sova, titta på beckfilmen som jag aldrig hinner se klart innan John Blund kommer.
För er som vill veta så älskar jag MIKAEL PERSBRANDT! Hur snygg kan man vara? Uhh, läcker som få.


Imorgon fyller jag 18.
.. och idag fyller jullan ååår!
Grattis Julia på 17årsdagen :)


Come baby and light my fier..





Kommentarer
Postat av: Anja

mikael..grrr*

2007-11-08 @ 21:32:15
URL: http://nidorb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0