Helt seriöst, folks..

Det är dags att ni skärper er nu!
Jag kan snart inte hålla mig.
Jag exploderar av störigheter.


Kul liv ni har?
NI LEVER I SOM EN JÄVLA BUBBLA!
I den bubblan existerar bara en sak; Pengar och utseende!

Tyvär, är fallet så, att det är en sann bild av vardagen!

Men GÖR den INTE till det!
Keep up the good work istället.


Aja.
Tiden går, nu är det 2 veckor sedan sist.
Jag vet inte hur länge jag står ut.
Om jag ens stått ut?
MEN. Jag har gett mig löftet. Never break down!

Halkbana idag med.
För jävla bitchin kul!
Göret gärna igen!



Jag önskar jag vore Alex Schulman!
Btw, när ska han återskapa sin blogg?!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

gaah vill också ha tillbaks alex blogg!!! vi ringer till han o tjatar lite, hehe;)

2007-11-28 @ 08:51:21
URL: http://sanniiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0