Händelserikt.

Emma Karlsson, back on track!

Försöker göra en liten update medans min lax&broccoli-paj svalnar då den just nu är för varm!
Stockholm igår, var huuur gött som helst! Det gav så sjukt mycket och tacka gudarna för att jag följde med!
Snackade med massa människor, lärde mig myycket!
Ska snart sätta mig och läsa alla utbildningar jag fått tag på.
Det som prioriteras mest är såklart Camp America och Polishögskolan. Helt klart!
Tål att tänka på, förhoppningsvis får man med sig ett par sugna tjejer!

Blev avsläppt i Linköping!
En blöt och frusen liten Kosse hade cyklat ända från sig för att möta mig! Cred 4 u!
Vi stormade Hemköp och handlade lite tillbehör till kvällen!
Åkte hem till hennes päron och syskon och hälsade på!
M bjöd på Pizza! Den pizzan bara hon kan göra så underbart bra!
Såg idol,samtidigt som mycket tjaffs och gnabb om Gällstad skedde haah..


Åkte buss city för att pömsa hos Kosse!
Somnade fort och sov förjävlabra.
Frulle och sedan SHOPPING!
Sådan himla härlig känsla man fååår, helt sjukt! Love it! Hittade det jag var ute efter, vinter skor-jacka!
GREAT!

Nu är jag tillbaka i Vimmerby efter mycket  2 bra dagar!
Borde väl egentligen öppna rättskunskapen. Men mina tankar är helt spridda på annat, så fokus finnes icke!

Imorgon blir det m-lund för att heja på fridisen!


Tack för en bra helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0