HAHAHAHAHAHA..

Kul liv du har, seriöst.



Idag då.
Har haft en ilska inom mig ida, något jag inte kan beskriva. Vet inte vart det kommer ifrån.
Stör mig på allt och alla, men jag lyckas dölja det bra. I Vissa fall ..
Skolan är så jäävla dryg! Massa skit. Rättskunskap, Naturkunskap (Ett stort frågetecken på det!) ? och viktigast av allt, JA, UPPSKRIVNING! På onsdag ska jag, Julia och Ellen fixa det! Punkt slut.
Har suttit på körskolan idag, klarade repetera och sluttest. Känns bra!
Körde även, gick finemang.


Nu medans jag skrivit detta har jag hunnit äta 3 varma mackor med oregano! Haha. SLUPSK!
Satt fint.

Ska upp till hallen nu och checka läget.

Tjadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0