Silence that shouldnt exist.

24 timmar kvar tills jag och mina vänner sitter i min soffa och har det lajbans! Ser fram emot morgondagen faktiskt. Ett stort + är ju att jag är ledig imorgon med, så mamma och jag ska gå på stan och shoppa! Mamma och jag kommer mycket bra överens nu, jag tycker om henne! Pappa också :) .



Idag har det varit full rulle hele dan!
Hämtade Amanda, hon ville göra ett besök på skolan! HIHI. Gjorde dagen! Hon har klippt lugg, blev kalasbra! v
Skola, åbroplock och f14 avslutning beskriver också denna onsdag.
Puh.. Har också hunnit med ett besök hos mina underbaringar till kissar.  Gosigare finns inte. Eller, jag är iallafall gosig mot dem hihi.
Åt smörgås med julskinka hos Anna och dem, och en cappuchino på det!
De hade julpyntat så mycket. Jag fick faktiskt lite julkänsla.
MEN, vart är snön?

SÅ skönt med jullov!
Jag klarade mig igenom dessa 2 veckor.
3 prov, 2 redovisningar och 1 inlämning.
GO ME!


Nu ska jag bränna en cd som jag kan lyssna på i bilen!



Peace to the world.

Skicka inte sms till mig! Jag har inga pengar!
påpekas vänligt men bestämt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0