Santa can you hear me?

Herreguuuud! Det är julafton om 50 minuter. Det känns helt sjukt..
Tiden har legat före mig ett bra tag alltså, känns helt knasigt!
Jag längtar tills jag får öppna alla klapparna som ligger under granen, har ingen aning om vad jag kommer få ju hihi. Hoppas något bra iallfall : )

Har skrivit rim med mickan och dem. Och efter det åkte jag hem till familia och åt nylagad gröt.
Har även slått in de sista klapparna, det är så kul att slå in dem fint :) Ganska onödigt, men det är bara jul en gång om året!

Känner på mig att det kommer bli en bra dag imorgon!
Julmat, släkten kommer, och sen kyrkan på kvällen! Gonna be greeeaaat!



God jul och ett gott nytt år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0