Låt frihetens klockor ringa över hela världen.

Fredag idag! Det är alltid en bra dag tycker jag. 3 lektioner, webbdesign, natur och bild! Mycket roligt.
Annars går ju skolan inte så bra som sagt. Men jag försöker intala mig själv att jag har oturen på min sida.
Och sedan är det såhär med att jag bryr mig inte så hårt. Fast jag känner ändå att en gnutta motivation har intagit min kropp. Det känns bra om något :)

Jag har precis städat mitt rum. Tycker om den känslan väldigt mycket när allt är rent och fresh. Får ju snart finbesök av två fina damer från Berzeiliusgatan och Domaregatan! Lasagne står på menyn!

Imorgon är det match mot Kalmar. ORKA säger jag bara!
men kämpa kämpa.

På söndag ska vi filma lite. Och sen är det herrarna vs. engelholm.

Idolfinal ikväll.
Vem tar hem det?
Peace!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0