Katrin Schulman

Har legat i sängen i 3 timmar snart. Inte rört mig. De största rörelserna jag gjort är när jag varit tvungen att sträcka mig efter fjärrkontrollen då jag tycker att volymen stör mig i mitt bloggläsande. Katrin Schulmnn (Alexander Schulmans fru) är en skön tjej! Har tagit bort Magnus Ugglas direktlänk från favoriter och lagt till Katrins. En får räcka...

Det är ganska omständigt att böja sig efter dosjäveln. Jag måste vrida ryggen på ett konstigt och irriterande sätt, samtidigt som vänstra benet måste hållas i luften för att balansera och hitta jämvikt så jag inte sviktar för mycket åt ena hållet. Samtidigt som jag gör allt detta måste jag hålla koll på datorn, det har skett att den farit till golvet. Så nu ligger den oerhört tunga fjärrkontrollen på min mage.


Katrins blogg finner ni på stureplan.se



TJING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0