Har det varit lördag idag?

Dagarna går så sjukt fort! Jag har inte hunnit uppfatta att det är lördag idag. Idag slog det mig när mickan och jag var på stan och hon sa att affärerna stängde kl 14. Well Ok its saturday.
Dagen har bara runnit iväg, helt sjukt. Har varit hos Anna och Per i stort sett hela dagen. I like it there.
Jag har också tagit tag i mitt fotoalbum och klistrat in bilder. Det är kul och göra det, och se tillbaka på alla bra saker man gjort.

Jag har fått jobb på harrys idag med. Det är väl dagens bästa händelse.
Fick förfrågan att jobba på nyårsafton, men jag sa ifrån eftersom jag lovat girlsen att vara med dem.
Men andra tillfällen ges and got damn it jag är glad fört! :)
Har dessutom fått extratider på konsum, och det är kul! Vi ska inventera butiken, tror alla ska jobba så det blir kul! HIHI. PENGAAAR ...

Nu ska jag duscha med scrub och bli allmänt fräsch!


Peace

Kommentarer
Postat av: Lina

Ska du jobba både tisdag & onsdag i veckan nu då? Känns för segt alltså, usch är så trött på det. Men om du ska jobba är det ju lite roligare.

2007-12-30 @ 20:39:05
URL: http://lacessere.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0