Gott nytt år

Denna dag har varit bra. Lite tråkig nu i slutet sådär.
Jag försöker sysselsätta mig med så mycket som möjligt.
Allt föratt slippa tänka på allt jobbigt.

Har varit och ätit på M C idag med familjen. Just nu tänker Kosse "Familjedag som vanligt".
Well mamma var inte med, som vanligt! Så då är det inte familjedag ( : ..

Har spelat Wii idag med.
Det är underhållande. Lerduveskytte är det bästa! När man får en träff blir man stolt och känner sig som typ världens bad guy.
Hann även med ett besök till Anton. Vi såg lite film, spelade cs, lyssnade på musik...
Ganska trevliiiiiiigt..


Nu är jag i fullgång med nyårsstädandet! Det ska skina säger mor min, bäst att följa hennes uppmaningar.


Morgondagen kommer gå till som så att vi ska äta 3rätters.
Sedan vet jag inte vad som händer och sker riktigt faktiskt...
Hoppas på en trevlig kväll!

Ska fortsätta städa nu. Sedan ska jag spela Wii hela natten!
jag hoppas på stöd från Loffe!


GOTT NYTT ÅÅÅÅÅÅÅR !
Make this a good one!


Kommentarer
Postat av: k

GOTT NYTT ÅR säger man vid tolvslaget juu !! ;) Gott nytt år i förskott =)

2007-12-31 @ 12:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0