En hobby vore kanske inte helt fel?

Shack? Balett? Fotboll? Hockey? Curling? Simning? Simhopp? Löpning? Häck?

Där finnes flera alternativ ni kan tänka på!
Er nuvarande hobby är inte speciellt bra!



Redovisningsprov imorgon med.
Jag skitet totalt i det.
Klart man vill ha ett betyg.
Men jag bryr mig inte som sagt.
Har lagt ner lite tid iallafall, men det går som det går.
Tänker aldrig jobba med ekonomi iallafall.
Securitas here I come!

När man börjar tänka såhär, är det inte bra. Seriöst.
Men efter jul så kommer jag kämpa lite till!

BU på skolan!
Jag vill bara bort härifrån.
Bort från Vimmerby.
Vimmerby är den sämsta jävla staden som finns.
Allt skitsnack i denna stad driver mig till vansinne.
Finns inga ärliga människor längre.
Eller jo ett fåtal, men de är sällsynta!

Jag vill till Afrika.
Där är människorna säkert jätteärliga och snälla. Klagar inte på något!
Om man varit där ett tag, skulle man själv kunna förbättra sig.
OM man nu VILL det!

Längtar till helgen förövrigt.
Kosse kommer hit på fredag.
Det ska bli jättejättejätteroligt!
Hon ska få sina julklappar som heter duga!

Gör världen bättre!
/ Emma

Kommentarer
Postat av: kosse

heey jag har skaffat blogg haha hade så tråkigt på skolan, eller har e fortfarande här hehe . --> kosovareasllani.blogg.se . check it out .;) men måste försöka fixa sidan lite mer när ja hra tid över hihi

2007-12-05 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0