Emma Karlsson

Det är dags för dig att visa dig igen. Detta är inte du!
Jag känner inte igen dig, vad har hänt med dig?
Betygen sjunker, likaså närvaron.


Jag har tappat mig någonstans på vägen. Jag har försökt spela någon jag inte är, detta är nu resultatet!
Från och med NU ska det få ett stopp. Jag ska bli jag igen, men vem är jag? Helt seriöst.
Jag hade försökt leva upp till en bild av mig själv, som jag inte klarar av att leva upp till.
Jag försöker verkligen, I truly do! Men det hjälper ju inte! Det känns så jävla hopplöst.

Hur fan finner man motivation? Jag vet att jag MÅSTE hitta det. Men vart?
E-bay? Nej, det finns inom mig. När jag insett det viktiga i det hela, kommer en gnutta motivation kanske dra förbi mig. Men jag tvekar på det..

Jag är trött på allt. Trött på all jävla skit.
Trött på vad jag åstadkommer, trött på vad ni gör mot mig!


Jag ska finna mig själv!

Kommentarer
Postat av: kosse

du kmr fixa detta,
bara bestäm dig för att ta tag i allt.. deppa inte ner dig ! tänk på KBT på psykologiskt tänkande , vad är det som gör att du inte klarar d ? Tänk på allt som hänt dig runtomkring så
ser du problemet, för din energi verkar gå t ngt annat än skolan just nu. du vet själv vart !

2007-12-11 @ 12:29:48
Postat av: tomten amanda

HEJ EMMA:) DU AR UNDERBAR! Du behover inte tanka sa mycket sweetie:) Fast du ar lite av en filosof, vet du det?!;) Fast det bra:) Att inte bara ta varlden for granted, du vet inte lata allt som hander bara passera utan att stalla sig fragor:) LOVE U SNART SES VI:D

2007-12-11 @ 12:30:30
URL: http://pandi.blogg.se
Postat av: Antonia

Emma, du är en stjärna ! Finns där för alla i alla lägen . Ge dig själv lite space och slappna av . Du kommer fixa det ! Tycker om dig !! KRAM !

2007-12-11 @ 17:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0