8 sanningar om mig själv.

- Jag har mindre tvångstankar. Exempel: När jag övningskör får jag alltid en tanke som säger; Om inte jag blundar i 3 sekunder nu kommer något hända. Så då måste jag blunda 3 sek. Ett annat exempel är om jag sitter och har ett djupt samtal med någon får jag för mig att om jag inte säger något opassande så kommer ngt hemskt hända. Det är mycket jobbigt.

- Jag älskar ketchup. Utan ketchup kan jag typ inte äta. På potatisen, i såsen, på korven! You name it.

- Jag har en förmåga att göra saker jag inte ska, och inte göra saker som jag ska.
När jag var liten så hade min mormor strykit massor med kläder, så säger hon till mig: Rör nu inte strykjärnet för det är jättevarmt. Klart jag sätter hela handen på.

- Jag har sytt 3 stygn i huvudet.
I trean snodde Cim och Linda min rockring, och sprang upp på båten som fanns på skolgården med den, jag sårang efter och när jag skulle hoppa ner från den fastnade min hals mellan ett rep och jag ströps. Jag hängde där säkerligen i 10 sek innan jag lyckades kravla mgi ner, då landade jag såklart på 1 meters hög sten och slog i huvudet. Minnen av detta finnes icke.

- När jag åker bil låtsas jag att den sida av vägen jag tittar på, allt som finnes på den sidan äger jag. Och så fort det kommer hästar eller ladugårdar tittar jag mot andra sidan.

- Jag har en förmåga att bli kär i äldre "killar".
De har en viss charm som jag letar efter.
Mikael Persbrant, Glenn Hysen, Simon Cowell, Clabbe, Gunde Svan är bara ett fåtal av dem...

- Jag hatar sådan mat om har lustig konsistens och knappt inte smakar något.
Typ som ärtor, vissa frukter, youghurtar.

- Jag är en irriterande människa att kolla på film med, då jag ofta säger replikerna innan.
Jag stör mig själv på sådant, men jag vill visa att jag kan haha!


Well folks, Det är Emma Karlsson!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Den där stryphistorian lät läskig :S

2007-12-02 @ 20:13:49
URL: http://Ntm89.blogg.se
Postat av: BABBELDROTTNING

Hoppas du får en fin kväll, hälsningar BabbelDrottning!

2007-12-02 @ 20:15:46
URL: http://BABBELDROTTNING.BLOGG.SE
Postat av: Sofia

Läskigt det där som hände i 3:an..

2007-12-02 @ 20:23:57
URL: http://tusse.tjejsajten.se
Postat av: Lina

Såna där båtar är inte att leka med, Emma!

2007-12-03 @ 09:45:18
URL: http://lacessere.blogg.se
Postat av: Jullan

Och OJ vad vi gillar dig ändå, trots sanningen :D

2007-12-04 @ 23:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0