2008

Jag inväntar 2008 med stora förhoppningar och med stor nyfikenhet.
Det är året, som kommer visa, vad som kommer ske i framtiden.
Det ska bli mitt år.
Jag vet vilka saker jag ska förändra och vilka saker jag INTE ska förändra.
Slutet av 2007 har varit min prövotid. Jag har liksom övat på hur 2008 ska vara.
Jag tror det kommer bli bra.
Jag ska skriva upp allt på lapp, så jag vet precis vad som gäller 2008!
Det ska bli mitt år.




Julafton blev lyckad. Den brukar iofs alltid vara det.
Men denna blev mycket bra.
På kvällen gick Amanda, Mickan, Linn och jag till kyrkan.
Vi satte oss längst fram, för att se ellinor. Men vi såg ingen Ellinor, bara hörde henne.
Knaspräst.



Idag är det juldagen. I Vimmerby betyder det fest.
För mig trodde jag också att det skulle betyda det.
Men jag är inte sugen alls så för min del blir det nog lugna puckar.
Det har blivit mycket sådant nu på sistone.
Min hals gör ont., plånboken svider, och suget finns inte, så inte så mkt som talar fört.
200 spänn är inträdet, fy fan. Det kan jag hitta 3 tröjor för på rean i lkpg!
Orkar inte tänka framåt, det som sker sker.


Nu ska jag värma köttbullar.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0